piątek, 15 marca 2013

Witajcie !


Wiosny nie ma za oknem, więc dam Wam ją w kolorach wpisu ;)
Chciałam tylko zakomunikować, że żyje i powoli zbieram się do sesji. Cieszy mnie to, że tak chętnie piszecie, jednakże ze względu na warunki na dworze - musimy trochę poczekać. 
Mimo to ja już zbieram pomysły w moim foto-dzienniku i czekam na osoby odpowiednie dla wymyślonych roli ;). Oczywiście wciąż wykonam zdjęcia na zlecenie, w których styl narzuca osoba zainteresowana. Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ :)
Jeżeli jednak jesteś osobą, która chce czegoś innego, ciekawego - wymagającego nieco większej gry "aktorskiej" - pisz. Chętnie opowiem Ci co chodzi mi po głowie. Razem przygotujemy się do zdjęć ( ze względu na dłuższy czas). 
Wszystkie osoby, z którymi rozmawiałam o zdjęciach i nagle słuch po mnie zaginął - piszcie, w gonitwie miliona zajęć, których sobie przysporzyłam... najzwyczajniej - zapomniałam. 
Jednocześnie obiecuję poprawę.


Mała rozpiska : 
Lublin : niektóre weekendy, środa po 13:30, piątek ok 13:00. 
Ostrowiec : weekendy wymienne z Lublinem, ewentualnie kilka dni po zbliżających się świętach ( wyjątkowo - w któryś ze świątecznych dni ). 
Proszę.. piszcie wcześniej, nie chodzi już o dobranie samej daty, ale dogadanie szczegółów a pogoda w mgnieniu oka z pewnością się poprawi!


Mam nadzieję, że kogoś zachęciłam. 
Kontakt: nziemian20@gmail.com
             : fejs: Natalia Ziemian



A tu mała wspominka 8.03.20013




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz