piątek, 12 kwietnia 2013

Kochani!

Są już wyniki.
Dziękuję za liczbę zgłoszeń, dla mnie 30 osób to naprawdę wiele :)
Ciężko mi było wybrać, ponieważ Wasza pomysłowość w komentarzach była zaskakująca !

Proszę o kontakt:
aleksandra.platek@interia.pl . 
 Żaden facet nie może naśmiewać się z kobiecych nóżek ! ;) Pokochałam Twój dystans do sprawy :)

rudaa_992@wp.pl 
Wasza historia wzruszyła mnie do łez...wierzę w Was bardzo mocno i chętnie Wam to okaże na swój sposób ( przez zdjęcia ) 




Większość z Was napisała do mnie maile, rozumie Waszą potrzebę anonimowości, choć bardzo szkoda - bo fajnie byłoby podzielić się Waszymi historiami, rymowankami i śmiesznymi porównaniami ;))
Jeszcze raz dziękuję za tak liczne zainteresowanie i postaram się Was nie zawieść. 

                                                                                                                           Zuzanna



Pozdrawiam, 
Charmed.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz