piątek, 12 lipca 2013

Na życzenie Aneczki - pokój.

Witam ! :)
dzisiejszy post zacznę od słów: dawno się nie widzieliśmy. Jak już dało się zauważyć to albo zasypuję Was milionem zdjęć w kilka dni.. albo nie dodaje nic długi okres czasu. Dlaczego? 
Ciężko powiedzieć, na brak pomysłów nie cierpię, to raczej siły i chęci opadły. Mam nadzieję, że to chwilowy kryzys.
Oczywiście o osobach, które tu wiernie zaglądają nie zapominam. Dlatego też na życzenie Ani P. wstawiam zdjęcia mojego pokoju w domu rodzinnym. Nie wiem co jest tu ciekawego, ale jakiś powód miałaś prosząc o nie:)
Dlatego też post ten pojawia się razem z Twoim imieniem. Wtajemniczając resztę wspomnę, że Ania to moja "czytelniczka" ze Zgorzelca, którą poznałam za pośrednictwem bloga. Mam nadzieje, że mimo odległości uda nam się wreszcie spotkać! :)


Kilka ujęć "słodkiego bałaganu" :)
Kto mnie zna to wie... u mnie miliony drobiazgów :P













2 komentarze:

  1. tak jak myślałam - wystrój romantyczki !
    Dziękuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Natka ! Dawaj na jakieś sesje no !

    OdpowiedzUsuń